60 nap a paradicsomban

Blog igaz történet alapján

Szóval eldöntöttük, hogy elmegyünk Szanazugba, a gyulai oldalra.  Igazából azért pont oda, mert Levente és Nataniel 3 napig ott kirándultak az osztállyal, és ma van az utolsó nap. Dominika már kb. fél éve, de valósznű, hogy több ideje, csak akkoriban nem szólt, szóval szerelmes Natanielbe. Mindenben illik hozzá. Magasságban, humorban, kinézetre is.. és igazából nagyon normális fiú, lehet vele jókat dumálni, de van közöttük egy év, és hát Dominika is eléggé önbizalom hiányos szerelemben.. de azért vannak a barátok hogy löketet adjunk neki. Elkezdtünk csomagolni, bikinit magunkra kaptuk, felé visszavettük a ruhánkat (de azt az I hate liar boys-os fölsőt átvetettem vele egy trikóra), és akkor naptej, strandlabda, törölköző és minden egyéb sorjában került bele a táskába, onnan pedig bele a kocsiba. Nem új az autónk, Skoda Fabia 2005 grafitszürke (nem tudom mi a hivatalos neve annak a színnek, de én csak igy hívom), mégis nagyon jó kis verda. Igazából nem vagyunk 18 évesek, nincs jogsink, de éjszakánként Domi apujával mindketten szoktunk gyakorolni egy közeli parkolóban, ami ugye éjszaka üres... és én már nagyon jól tudok vezetni, a parkolás, tolatás, az indulás minden jól megy, de a korhatár.. na mindegy, gyors leutazunk, nem vesznek észre..

És akkor elindultunk. Mielőtt bezártuk volna a házat, még adtunk enni a kutyáinknak, Tamarának és Skooternek, mert ki tudja, hogy mikor jövünk haza. A ház kulcsát is magunkkal vittük, nehogy valaki bemenjen a házba. Bekapcsoltunk egy zenét, és akkor most már tényleg elindultunk. Próbáltam "átlagosan" vezetni, Domi pedig próbált "átlagosan" utazni, nehogy  kiszúrjon valaki minket. Aztán egy kis utazás után (és Dominika nassolása után) sikeresen megérkeztünk Szanába. Csakhogy én a gyulai oldalra mentem, még ugye Domi a másik partra akart menni, hisz ott kirándultak a többiek.

-Nyugi, semmi baj, majd komppal átmegyünk a túloldalra. -nyugtattam meg Dominikát.

-Ja akkor jó, de ha meglátod őket, vagy én meglátom őket, megyünk rögtön a hajóval.

-Komppal.

-Mindegy.

Lepakoltunk, Domi belement a vízbe, én lefeküdtem napozni. Nem szeretem annyira a vizet, persze belemegyek, és fürdök is benne, de azért a legtöbb időt a parton szeretem tölteni. Dominika már önfeledten úszkált, mikor én is úgy döntöttem hogy belemegyek. Bruuhh, először a víz nagyon hideg volt, de aztán már megszoktam, és ahogy beljebb mentem eléggé kellemes volt. Mondjuk a homokban megbújó méhekről inkább nem is beszélek, majdnem szívinfarktust kaptam mikor megláttam őket. Azért sikerült túlélnem.

És ekkor átnéztem a túloldalra, és pont ott jött egy osztály. Jöttek a partra, fürödni, strandolni. A szemeimmel gyors leellenőriztem, hogy ott vannak-e Natanielék. Ki gondolta volna, az utolsó két srác, egy felhőkarcoló meg egy hozzá képest alacsony boy jött röhögcsélve.

- Dominika, itt az idő. Megjöttek.

- Na gyorsan fogjad a cuccodat, és fel a hajóra!!!!! Hát még visszamennek!!!

- Kompra.

És akkor felszálltunk a kompra, mondjuk én eléggé félek minden hajótól, komptól, csónaktól, tutajtól mindegy, a vízen szállít vagy utazik, hogy is írjam, mindegy, és számomra annyira instabil... hisz gondoljunk csak a Titanicra az is elsüllyedt, pedig állítólag elsüllyeszthetetlen volt.. na mindegy amíg ezek a gondolatok átfutottak az agyamon, már rég ott voltunk a másik parton. Persze Domi a fiúkhoz való legközelebbi helyet nézte ki, és pakolt le.  Ekkor halkan megjegyeztem:

-Jóhogynem belebújunk a seggükbe..

Csakhogy még sem lehetett annyira halk, mert épp meghallották ><. Gondoltam ilyen szerencsétlen is csak én lehetek..

-Semmi baj, ti belebújattok. :DDDD XDXD

Na mondom jól van akkor.

Dominikának támadt az a jó ötlete, hogy menjünk már bele a vízbe. Jól van belementünk, újra meg kellett küzdenem a méhekkel, meg a víz elfogadásával, de mire benne voltam a vízben, Natanielék kb belerohantak és már a víz közepében voltak.

-Normálisak?

-Igen!!! - védte Dominika az ő kis szerelmét.

Ja jó, vettem észre. És eközben el is feledtem azt a levelet, amit anyu hagyott..

Folyt. köv. rész.

Köv. rész érkezik: 2014. 06. 28-29.

Oldal: 2. rész
60 nap a paradicsomban - © 2008 - 2024 - summerstory.hupont.hu

Az ingyenes honlapkészítés azt jelenti, hogy Ön készíti el a honlapját! Ingyen adjunk: Ingyen Honlap!